joi, 13 aprilie 2017

SĂPTĂMÂNA "ȘCOALA ALTFEL"


SĂPTĂMÂNA "ȘCOALA ALTFEL"


Săptămâna Școala Altfel 2017 este un program dedicat activităților extracurriculare și extrașcolare. În această săptămână specială, școlile și grădinițele, alături de profesori, învățători și educatori se străduiesc să le ofere tinerilor cele mai interesante experiențe de învățare neconvențională.
În Săptămâna Școala Altfel elevii clasei a IX-a A, împreună cu elevii clasei a IX-a D au fost implicați în diferite activități extrașcolare. 
În prima zi din Săptămâna Școala Altfel, elevii clasei a IX-a A, împreună cu elevii clasei a IX-a D au avut ocazia să vizioneze diferite filme ce aparțineau Temei Iubirii, fiind un adevărat Maraton Cinematografic. A doua zi din Săptămâna Școala Altfel s-a desfășurat la fel ca si prima zi, tot un Maraton Cinematografic. A treia zi, am avut ocazia de a merge într-o excursie de o zi, o excursie de neuitat. În acea excursie am avut lângă noi niște oameni deosebiți, niște oameni care ne-au umplut sufletele de veselie. Doamna bibliotecară Silian a fost alături de noi oricând, a cântat cu noi, a râs cu noi, ceea ce ne-a bucurat foarte mult. Domnul profesor Alexandru Sevastian ne-a încântat cu minunatele lui piese cântate la acordeon, făcându-ne ziua și mai bună. Nu putem uita de Doamna dirigintă, Mănucă Elena, o doamnă de nota 10+, cu toate că nu se simțea prea bine ea nu ne-a lăsat și a mers cu noi în excusie.
În acea zi minunată am fost la Castelul din Miclăușeni, unde am avut ocazia să facem o poză ca să o avem ca amintire.
Spre Piatra Neamț, am făcut o mică oprire și la Hanu Ancuței, unde am făcut o poză, ca să o avem ca amintire.
 

În altă zi am avut ocazia de a vedea un scurt documentar despre :SPUNE NU, VIOLENŢEI:, având lângă noi doi reprezentanţi de-ai poliţiei.
Văzând acel scurt filmuleţ, am învăţat să-mi apreciey mult mai mult personele din jurul meu și să nu le mai judec. 

În această săptămână am învățat foarte multe lucruri, pe care nu le voi uita niciodată.

Un comentariu:

  1. Am început ”lecția” mea cu sintagma ”Nu trăim numai prin pântec, nu-i viață unde nu e cântec” ce semnifică necesitatea dobândirii de-a lungul vieții a majorității abilităților artistice, (literatură, pictură, scultptură, muzică, dans, teatru, fotografie și cinematografie) singurele artele capabile să educe individul și să-l facă mai OM decât era ieri, rămânerea în stadiul dependent de mâncare, băutură și sex nediferențiindu-l cu nimic de animale. De aceea trebuie să și cunoaștem și dacă NU să exersăm dansul, muzica, interpretarea, artele în general deoarece ele atrag, cultivă și educă individul. Nu ne vom atrage așa ușor copiii la școală cu matematica ci mai degrabă cu artele. Neștiind versurile niciunui cântec am constatat o lacună ce va trebui să ne-o acoperim. Neîncercând să dansăm am constatat altă lacună ce o vom avea de acoperit pe viitor. Am exersat abilitățile de a dansa și interpreta o melodie antrenantă cultivându-ne abilități artistice spre a ne forma competențe artistice de comunicare în limba română, de relaționae și lucru în echipă.

    RăspundețiȘtergere